2011 7. Sınıf SBS Sonuçları Sonucunu Öğrenme Sitesi 2011 Yılı 7. Sınıflar Seviye Belirleme Sınavı Sınav Sonuç Bilgileri T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı

2011 Yılı DPY 7 ve 8. Sınıflar Yerleştirme Sonuçları öğren

2011 Yılı 5, 6, 9, 10 ve 11. Sınıflar Puan Ve Yerleştirme Sonuçları İlköğretim 7. sınıflar için son kez düzenlenen Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçları açıklandı. Veli, öğretmen ve öğrencilerin konuyla ilgili her türlü talep ve şikayetleri için Alo Eğitim (444 83 83) hattını arayabilecekleri belirtildi.

Sonuçları öğren, Milli Eğitim Bakanlığı’nın (MEB) internet sitesinden öğrenilebilecek. Sonuçları öğrenmek için tıklayınız

Bu yıl ilköğretim 7. sınıflar için son kez yapılan sınava 1 milyon 98 bin 203 öğrencinin başvuruda bulunduğu, 1 milyon 83 bin 750 öğrencinin sınava girdiği belirtildi.

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 2011 Yılı 5, 6, 9, 10 ve 11. Sınıflar Puan Ve Yerleştirme Sonuçları

İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin girdiği Seviye Belirleme Sınavı (SBS) sonuçlarına göre, tüm soruları doğru yapan öğrenci sayısı 503, sınıf puanı 500 tam puan olan öğrenci sayısı ise 355 olarak belirlendi. Sonuçları öğrenmek için tıklayınız

MEB’den yapılan açıklamada, bu sınavlarda öğrencilere yıl boyunca öğrenme, öğretme sürecinde elde ettikleri kazanımların seviyesini ve bu kazanımların günlük hayatta kullanılması becerisine dönüştürülmesini ölçmek için akademisyenlerden oluşan komisyonlar nezaretinde geliştirilen, Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri, Sosyal Bilimler ve Yabancı Dil alanlarında toplam 90 test sorusu yöneltildiği ifade edildi. Sonuçları öğrenmek için tıklayınız

