2011 SBS 8.sınıf birincileri OYP tarihi MEB yerleştirme sonuçları


8. sınıflar SBS Türkiye birincisi kim? 2011-SBS sınavının sonuçları açıklandı. 07 07 2011 Perşembe SBS’nin 2011 birincileri kimler oldu?

MEB OGES Sistemine göre ilk tercih yerleştirme sonuçları açıklandı ayrıntılar devamı… detayları öğren 25-26 Temmuz 2011

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretime Geçiş Sistemi 2011 Yılı 8. Sınıf Seviye Belirleme Sınav Sonuçları ve Ortaöğretim Yerleştirme Puan Bilgileri SBS’ye giren adaylar sınav sonuçlarını ve Ortaöğretim Yerleştirme Puanı’nı (OYP) Milli Eğitim Bakanlığı’nın ”www.meb.gov.tr sbs 2011” internet adresinden öğrenebilecek. 2011 SBS Birincileri ve Okulları haber detayları oges oyp tarihleri devamı.. 2011 sbs 1.leri

İlköğretim 8. sınıflar için düzenlenen SBS’de bu yıl tüm soruları doğru yapan öğrenci sayısı 921 olarak belirlendi. 2011 SBS-8’de sınıf puanı 500 Olan öğrenci sayısının 583 olduğu belirtildi. İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıflarda düzenlenen SBS’lerde tüm Soruları doğru yapan öğrencinin bulunmadığı bildirildi. Tüm ayrıntılar için tıklayınız ayrıntılar devamı… detayları öğren

Elektronik ortamda tercih yapamayan veliler, tercih ve yerleştirme e-kılavuzunda yer alan ”Yerleştirme İşlemi Tercih Ön Çalışma Formu”nu doldurup imzalayarak okul müdürlüğüne teslim edecek. ayrıntılar için tıklayınız ayrıntılar devamı… detayları öğren

Yerleştirme işlemi yapılarak öğrencilerin asil ya da mülakat hakkı kazandıkları tercihleri belirlendikten sonra, herhangi bir tercihine yerleşen öğrencilerin yerleştikleri tercihten daha üstteki tercihleri ile herhangi bir tercihine yerleşemeyen öğrencilerin tüm tercihleri dikkate alınarak yedek yerleştirme yapılacak. Detay ayrıntıları için tıklayınız ayrıntılar devamı… detayları öğren

Yerleştirme sonuçları açıklanınca tercihlerinden birini asil olarak kazanan öğrenci, 1-5 Ağustos 2011 tarihleri arasında saat 17.00’ye kadar asil olarak yerleştirildiği okula giderek kaydını yaptırabilecek. Kayıt yaptırmamaları durumunda öğrenciler bu haklarını kaybedecek. Detayları için tıklayınız devamı..

Bu yılki Türkiye birincisi, İzmir Mehmet Seniye Özbey İlköğretim Okulu’ndan Sinem Sınmaz oldu. Kalp cerrahı olmak isteyen Sinem’in ardından ikincilik kürsüsüne Emre Kızıltuğ çıktı. Manisa Şehzade Mehmet İlköğretim Okulu öğrencisi Emre’nin hedefi ise kansere çare bulmak. Anafenli 5 öğrencinin ilk 10’a girdiği SBS’de Milletvekili Mustafa Şentop’un kızı Seniha, Türkiye 3.sü oldu. ayrıntılar devamı… detayları öğren

SBS Türkiye birincisi İzmir’in Karşıyaka ilçesindeki Mehmet Seniye Özbey İlköğretim Okulu’ndan Sinem Sınmaz oldu. Ailesiyle birlikte tatil yaptığı Yenifoça beldesinde haberi alan Sınmaz, ilk 10 derece arasına gireceğini tahmin ettiğini ancak birinciliğin sürpriz olduğunu söyledi. Kalp cerrahı olmak istediğini anlatan başarılı öğrenci, “İnsanların hayatını kurtarmak istiyorum. Masa başı işlerde çalışmak istemiyorum.” dedi.

Bu arada Sinem’in bir başka mutluluğu da aynı sınıfta okuduğu ikizi Didem’in 485 puan alması oldu. Birinci olduğunu televizyonda altyazıdan öğrenince çok şaşırdığını anlatan Sinem Sınmaz, aşırı ders çalışmadığını belirterek, “Günde 5 saat ayırdım. Bunun 2 saatinde düzenli ders çalışıyordum. Geri kalan 3 saatinde futbol oynuyordum. Başarımı aileme, dershaneme ve öğretmenlerime borçluyum.” diye konuştu. devamı..

Tagged with:
724 Haber kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

